Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!2001 es Audi A6 C5 Qattro 2.5TDI AKE motorkód 180 le. automata tiptronik válós. 2014 be lett behozva németországból...
2001-ben Óbudai Autójavító által behozva. 2021-ben vásároltam. Az autó 2021-2022 között szinte végig állt, javítás + újrafényezés miatt. A bal első...
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam: ) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló apró hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi Az autó nem foglalkozós kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon.
Audi A6 3.0TDI Quattro 3X S-line ABT -Magyarországon újonnan üzembe helyezett lekövethető valós Km-futással!...
Elaó Audi A6, Sline nagy fék, Sline futómű, Bose hangrendszer gyári mélynyomóval. Pár kopó alkatrészen kívűl leginkább...
Eladó Audi A8 4H 4.2tdi 2010. Tulajdonostól. Extrák: ajtószervó (soft close), távolságtartó...
Csereautó érdekelhet, olcsóbb is, drágább is, vagy azonos árban lévő is. Csereautóként elsősorban fiatalabb autó érdekelne 2013 fölötti évjáratú,...
Magyar piacon jelenleg az egyetlen Benzines V6 Quattro Avant! Csak olyan vevőnek aki ezt értékeli, és tudja! Magyarországi első 99.-es forgalomba helyezés....
Több mint 5 évnyi használat után eladó szeretett megvigyázott Audi A8-om. Ritkán használt km is ezt tükrözi, (Ez nincs...
Az autó egyedi megrendelésre készült! Második tulajdonosa vagyok! Német diplomáciai szolgálatot látott el! Nagy becsben tartott, autókat szerető, gondos,...
Westgate-s Gt20 ~2baron manuális nyomásszabájzó (kb ~180le) AGR motorkód 2baros turbónyomásmérő óra 0.26 os porlasztócsúcsok Ültetőrugók Mélyládához kábelek hátrahúzva 60as nyitott (gyári végdobot adom hozzá) S3 szárny Sötétítésről műbizonylat Korának megfelelő külső és belső esztétikai állapot. Géptetőn és a tetőn lakkhiba. Beltéren is festéklepattogás. Jobb hátulja lakatolva volt. Alja...
Eladó szeretett első autóm. Ami cserélve lett rajta kapott új bal oldali ablakemelőt, hűtőt, díszlécet előre meg most volt olajcserés az olajba 400 km...
-Westgate-s Gt20 turbó (man. nyomásszabályzó)(~180le) -0.26-os porlasztócsúcsok -2 báros turbónyomásmérő óra - egytömegű...
Eladóvá vált szeretett autóm munkahely változás miatt, nem szeretnék vele foglalkozni mert nincs rá szükség. 400xxxkm-el nem új autó foglalkozni kell...
Van pár hibája az autónak mivel nem uj autó: 1-2kisebb lakkhiba jobb első sárvédő alja rozsdás illetve a beltérben kicsit...
Eladó Audi A3 1.6 1999évj. Új 4évszakos gumik, új tárcsa-betét elöl-hátul. Ajtók alja és a bal eslő sárvédő alja...
Eladó Audi A3 2001-es évjárat 1.9 pd 131le motorral, 6 sebességes váltó. 470e km. Motorja hidegen-melegen könnyen indul,...
Eladó érvényes magyar okmányokkal rendelkező Audi A3 8L. Műszaki 2024.11.26-ig érvényes. Az autóban 1.9 TDi AHF motorkódú...
Az autó szép állapotba van, rendesen karbantartva. Nem karcmentes, de alig látható.
Ajtó alja rozsdás! Motorikusan és szerkezetileg teljesen rendben van! Klíma működik.
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi a4 2 0 alt".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.