Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Alvázszám: WAUZZZF29LN058946 A gépkocsi extra felszereltségei: Tetőablak: panoráma üvegtető, kétrészes, Állóhelyzeti fűtés/szellőzés, Asszisztens...
Audi A3 8L 1.6 benzin 101LE (AKL). Kihasználatlanság miatt eladó. 4 éve van tulajdonomban. Olajat, vizet nem...
Szép Napot/Estét! Eladásra kínálom szeretett autómat. 1998 évjáratú és Magyarországon lett először forgalomba helyezve. 7. tulaja vagyok jszp szerint....
Sziaszto! Eladó szeretett autom. Az autorol amit tudni lehet Audi A3 8L 1.9 pdtdi Asz motorkod. Az autoban megtalálhato nagyon...
Eladó Kpm engedélyes Audi A3 facelift 1.9 pdtdi, 2009-es évjárat, bls motorkód. Az autót idén hoztam be Németországból...
Új autó érkezése miatt eladó lett a kis A3-as. Pár dolog röviden: 2000-es évj, digit. klíma, ülés fűtés, sport futómű, gyári Bose...
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon. További extrák: Bluetooth interfész
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon.
Eladóvá vált kihasználatlanság miatt szeretett autóm. Az autó teljesen hibakódmentes, hidegen is tökéletesen indul, nagyon alacsony fogyasztású. Mindig...
Eladó a képeken látható makulátlan Audi A3 E-Tron magánszemélytől. Szó szerint szalon állapot! FRISS MŰSZAKI, ÍGY MÉG...
Kategóriaváltás miatt eladásra kínálom kitűnő állapotú, rendszeresen karbantartott, szeretett autómat. Az autó lassan két éve van a birtokomban, ezidő...
Kedves Vásárló! Kérlek figyelmesen olvasd végig leírást. Kultikus 1.8T eladó! AGU motorkód. Az autó korának (26 év) megfelelő állapotban. Amíg használtam...
2013 óta használom, céges autó érkezése miatt eladó. Friss olajszervíz és műszaki vizsga is 2026.03.11.-ig. 4db 17 gyári S-line (5 küllős...
CarPáti Kft.- Alv. szám: WAUZZZ8V0FA008309.+++ ELEGÁNS FEKETE FÉNYEZÉS + FULL EXTRA !!! ERŐSEBB MOTOR - MAGAS EXTRA LISTA - GONDOS TULAJTÓL...
Megtekinthető: 8000 Székesfehérvár Kaptár U.1./ALBA IpariZóna/Magyarországi, GyáriGaranciális, 1.Tulajdonostól, Quattro-ÖsszkerékHajtás,...
Fejér - SzékesfehérvárMegtekinthető: 8000 Székesfehérvár Kaptár U.1./ALBA IpariZóna/Magyarországi, GyáriGaranciális, 1.Tulajdonostól, Quattro-ÖsszkerékHajtás,...
Fejér - SzékesfehérvárMegtekinthető: 8000 Székesfehérvár Kaptár U.1./ALBA IpariZóna/Magyarországi, GyáriGaranciális, 1.Tulajdonostól, Quattro-ÖsszkerékHajtás,...
Fejér - SzékesfehérvárMegtekinthető: 8000 Székesfehérvár Kaptár U.1./ALBA IpariZóna/Magyarországi, GyáriGaranciális, 1.Tulajdonostól, Quattro-ÖsszkerékHajtás,...
Fejér - SzékesfehérvárMegtekinthető: 8000 Székesfehérvár Kaptár U.1./ALBA IpariZóna/Magyarországi, GyáriGaranciális, 1.Tulajdonostól, Quattro-ÖsszkerékHajtás,...
Fejér - SzékesfehérvárMegtekinthető: 1066 Bp. Opera Parkolóban, Zichy Jenő utca 9. H-K és CS-P. munkanapokon 10-16h között. Első (cég) tulajdonostól, rendszeresen szervízelt,...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi a4 2 0 alt".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.