Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Eladnám kiváló állapotban lévő BitDi Audimat. Hanggenerátor, menet közbeni filmnézés, összes gyári kulcs, téli, nyári gumi, láblóbálós...
Eladó 6 éve tulajdonomban lévő, korához képest megkímélt állapotú A6-os Audim. Minden szervíz időben elvégezve, olajcsere...
Eladó napi használatban lévő A8 3.tulajdonostól. Turbo, porlasztók, olajhűtő tömítés, légrugó kompresszor cseréje megtörtént, számlával...
Olaszországból behozott, rozsdamentes állapotban eladó! Az autó vételára nem tartalmazza a regisztrációs adót, és a friss műszaki vizsgát! Kérem a...
Eladásra kínálom megkímélt rendszeresen szervizelt valós kiló méter futású autóm. Bármilyen felmerülő kérdésre telefonon szívesen válaszolok!
Magyarországi forgalombahelyezes. Folyamatosan szervizelve. Tarkabarka csereberek vagy autóbeszámítás köszönöm ebbe az autóba nem érdekel, Megtekintés...
Eladó magánszemélytől Audi A8 6.0 W12 450LE 2004 -es évjáratú autóm kihasználatlanság miatt. nagyon...
2.5Tdi műszakilag rendben van, apró esztétikai hibákkal. Vonóhorog. Német okmányokkal, természetesen forgalomba helyezhető.
Eladó a8. Minden osztrák papírjával. Működő képes, de foglalkozós. Ki minek akarja. Katalizátor nincs! Fix ár!
Spanyolországból származik, a km óra állás a spanyol forgalmiban vezetve, további infó telefonon.
Újkora óta Magyarországi, 2001es forgalomba helyezés. Rendezett papírokkal, azonnal elvihető, átírható. Évek óta áll, ezért a kevés km, viszont törődést...
Gyárból rendelt autó első tulajdonostól minimáéis futásteljesítménnyel, gyűjtőnek eladó. Ajánlatokat várok!
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon. További extrák: Bluetooth interfész
Eladó típusváltás miatt. Körbe fék és elöl összes lengőkar cserélve kormányösszekötővel együtt + motorolaj. Hosszbordás szíj és görgők cserélve...
Felújított motor, Kardántengely (Eurokardán), fékek felújítva, klíma felújítva tisztítva töltve. Telefonon mindent elmondok, javításáról számlák...
Eladó kategória váltás miatt Audi A6 C5 2.5 V6 Tiptronic automata váltós autóm. Friss...
Eladó Audi A6. Az autó megkímélt és szép állapotban van! Téli gumi szett acél felnin kb 70%os. Nyári gumi szett alumínium...
Eladó Audi A6 2.5 v6 tdi quattro Ake motorkód 132 kw 180Le Sötétkék szakadás mentes bőrbelső elektromos...
Eladó a képeken látható Audi A6 típusú személyautó 2.8 Benzin motorral dinamikus(193)-Lóerős ami motorikusan...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi a4 2.0t tiptronic".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.