Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Megtekinthető: Miskolc - Forró Megbízható 2.0 CR TDI Motor Euro5 136 le, Manuális 6 fokozatú...
Megtekinthető: Nyíregyháza Debreceni út146.! Új Lendkerék ÉsKuplungszett + Lengőkar Szilentek(800.000 huf)!Megkímélt Állapotú Autó, LeinformálhatóSzervizmúlttal(képek...
Szabolcs szatmar bereg - NyiregyhaziS-LINE! ÁLOMSZÉP AUTÓ KIFOGÁSTALAN MŰSZAKI ÉS ESZTÉTIKAI ÁLLAPOTBAN, VALÓS-GARANTÁLT-LEINFORMÁLHATÓ KM-FUTÁSSAL, AZ ÖSSZES EREDETI...
Megtekinthető: Miskolc - Forró Magas Felszereltség! Nyomatékos - Megbízható 2.7 V6 CR TDI Motor EURO5 190LE - Quattro Hajtás - Hibátlan Tiptronic Automata váltóval! Leinformálható előélet - Garantált KM futás! Gondos Tulajdonostól - Rendszeresen szervizelt/karbantartott autó! Nemdohányzó - Megkímélt beltér! Azonnal elvihető! Extrák: Bi-Xenon Led menetfénnyel, Led-es Hátsó Lámpák, Motoros Napfénytető, Gyári 18-As Könnyűfém Kerekek, Gyári Vonóhorog, Elől-Hátul Radarok, Króm Csomag, Quattro Hajtás, Motoros Automata Csomagtérajtó (Nyitás/Zárás), Sportcsomag:(Combtámaszos Félbőr Sportülések, Sportkormány,)Elektromos Deréktámasz, Ülésfűtés, Fény+Esőszenzor, Tempomat, Multikormány, MMI 3D Navi, Dupla Digitklíma, Fűthető Tükrök, Sötétedős Tükrök, Színes Fedélzeti Computer, Bluetooth Csatlakozás, Guminyomás ellenőrző, Kiegészítőfény, Fénycsomag:(Comming Home - Leaving home), Isofix stb. Kedvező - Forintalapú - Fix Kamatozású Hitellehetőség! 20% Önerőtől Elvihető! Ingyenesen Nagyítható HD Képek! Autóbeszámítás/Hitelügyintézés/Biztosítás Kötés - Eredetiségvizsgálat /Teljeskörű Ügyintézés/ Helyben Lehetséges! A hirdetésben szereplő telefonszámok bármikor hívhatóak. A hét bármely napján megtekinthető! Előzetes egyeztetés szükséges! Ugyanitt további Audi Modellek! A Hirdetés nem minősül ajánlattételnek. Felszereltség: ABS (blokkolásgátló) - állítható hátsó ülések - állítható kormány - ASR (kipörgésgátló) - Automata (6 fokozatú tiptronic) - automata fényszórókapcsolás - automatikusan sötétedő külső tükör - bi-xenon fényszóró - bluetooth-os kihangosító - bőr belső - CD tár - CD-s autórádió - centrálzár - deréktámasz - Digitális többzónás klíma - dönthető utasülések - elektromos ablak elöl - elektromos ablak hátul - elektromos csomagtérajtó-mozgatás - elektromos tükör - elektromos ülésállítás utasoldal - elektromos ülésállítás vezetőoldal - elektronikus rögzítőfék - első-hátsó parkolóradar - esőszenzor - ESP (menetstabilizátor) - fedélzeti komputer - fékasszisztens - fényszóró magasságállítás - fényszórómosó - függönylégzsák - fűthető ablakmosó fúvókák - fűthető első ülés - fűthető tükör - GPS (navigáció) - guminyomás-ellenőrző rendszer - gyári erősítő - hátsó oldal légzsák - HIFI - hűthető kesztyűtartó - indításgátló (immobiliser) - Isofix rendszer - kiegészítő fényszóró - kikapcsolható légzsák - kormányról vezérelhető hifi - ködlámpa - könnyűfém felni - középső kartámasz - menetfény - MP3 lejátszás - MP4 lejátszás - multifunkciós kormánykerék - oldallégzsák - parkolóasszisztens - rablásgátló - rádió - részecskeszűrő - sebességfüggő szervókormány - sportülések - szervokormány - színezett üveg - tempomat - tolatóradar - tolótető - elektromos - tolótető (napfénytető) - utasoldali légzsák - ülésmagasság állítás - vezetőoldali légzsák - visszagurulás-gátló - vonóhorog - vonóhorog - elektromosan kihajtható. Egyéb információ: autóbeszámítás lehetséges - azonnal elvihető - frissen szervizelt - garantált km futás - garázsban tartott - nem dohányzó - rendszeresen karbantartott - 20%-tól elvihető
Eladó szeretett Audim. 2007-es 3.0 TDI quattro 240 LE CAPA motorkódú, manuál 6-os váltóval. Garantált 240.000...
Garantált KM! 12 éve én vezetem. Előttem egy nemzetközi cég felsővezetője használta. Magánszemélytől eladó, magyarországi első üzembe...
Eladó Audi A5 2.0 TDI coupe kitünő állapotban, Magyaroroszági autó! A közelmúltban cserélve...
Eladó képeken látható Audi A5. 2.7tdi, automata 8fokozat. 2008-évjárat Műszaki: 2025.04 Km: 275xxx Motorikusan, szerkezetileg kiváló, váltó tökéletesen teszi a dolgát. Kívül-belül egyaránt szép az autó. Minden szerviz időben elvégezve. Sok extrával, hideg klímával. Kecskeméten megtekinthető, csere/beszámítás érdekel.
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon.
Eladó Audi a6 allroad! 2005 gyártási év!! 268500km! Motorja 2.5 v6 tdi (BAU) Automata 5 sebességes váltó ami hibátlanul teszi a dolgát. Két első légrugó még 1 évig garanciás, ezen kívűl cserélve lett a kompresszor és a szeleptömb is! Vezérlés csere 235000-nél ezzel egy időben izzitó gyertyák is cserélve lettek. Elől új fékek, futóműve koppanás mentes, új akkumulátor! 19es gyári Ramses (hibátlan)felni van alatta minimális nyomtáv szélesítéssel, új gumikkal!! Elektromos bőr ülések, kormány váltó, klíma stb. 2.5 tonnás vonóhorog! Gyári 2 kulcs meg van hozzá! Friss vizsgával! További kérdésekre telefonon szívesen válaszolok! 06206299080 -1650000
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon. További extrák: Bluetooth interfész
Eladó a képeken látható 2009-es Audi A5 2.7 V6, manuális váltóval Az autó Németországból...
Kitűnő állapotű Porsche Budánál vásárolt, folyamatosan szervizelt (125.000km-nél nagy szerviz Porsche Budánál) magasan felszerelt: Bang&Olufsen...
Eladó lett nagybecsben tartott autóm. Kettő, és fél éve van a túlajdonomban. Saját részre vásároltam Németországban, én vagyok a 3.tulajdonosa. Motorja...
1 éves korában vásárolt Németországi autó, azóta én vagyok az egyetlen tulaja. Keveset futott, garantált km. Rendszeresen karbantartott,...
NÉLKÜLI INDÍTÁS, SÁVELHAGYÁS FIGYELMEZETTEÉS, ÜLÉSFŰTÉS, BŐRBELSŐ, S LINE, BLUETOOTH KIHNAGOSÍTÁS, ELEKTROMOS CSOMAGTÉRAJTÓ, 20 COLOS ALUFELNI,...
Kategóriaváltás miatt megválnék szeretett Audi A5 cabrio típusú autómtól. Főbb extrák: Multikormány, ülésfűtés,...
Eladó 3 éve saját tulajdonomban lévő, 240.000km- el. Magyarországon újonnan üzembe helyezett Audi A5 3.0...
Kivűl belül nagyon szép, megkímélt állapotú autó eladó gondos gazdától. S5 motoros bőrbelsővel! 10000km olajcsere...
Eladó a képeken látható Audi A5 2.7 V6 tdi, manuális váltóval szerelve....
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi a6 2 5 tdi km".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.