Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!MEG KIMÉLT ÁLAPOTBAN ELADÓ SORBAN KERÜLT AUDI A6 3.0 TDI quattro motorral kilométer álas 344234 ezer GYÁRTASI...
Az autó napi használatban van, motor, váltó, futómű, fékek rendben, esztétikai hibák vannak. Utolsó javítások között volt teljes turbó felújítás...
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam: ) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló apró hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi Az autó nem foglalkozós kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon.
Tulajdonostól eladó, 3X S-line, Biturbo 313 Lóerős motor, 8 Sebességes Tiptronik váltó, Leinformálható kilóméterfutás, Rendszeresen...
Eladó egy Audi A4 B7 Avant, 2004. 12. 13-án lett újonnan forgalomba helyezve, 273e KM-t futott. Korához képest kívül-belül...
Audi A6 Facelift 3.0 BITDI 320Le, Black Edition Kivitel, 3X S-Line felszereltséggel ellátva, ebből a fontosabb extrákat kiemelném:...
Audi A6 Allroad 2.5 TDI, 2000.09.havi magyarországi, gyári extrákkal, alufelnivel, v. horoggal,...
További 80 nagy felbontású kép: facebook/ingolstadtauto oldalunkon! AZ AUTÓK MEGTEKINTÉSÉHEZ MINDEN ESETBEN ELŐZETES TELEFONOS EGYEZTETÉS SZÜKSÉGES! ----------...
Autó A6 3.0TDI (BMK) KM: 460xxx változik, ami valós! Műszaki 2024.08.09 Az autó motorikusan szerkezetileg műszakilag karbantartott,...
Sérülés Mentes, gyári kulcsok, végig vezetett mozaik utcai szerviz multal, 2021 óta saját tulajdon, 3x S-line, 20 as Audi sport felni új...
Eladó a képen látható A7 gyárilag 3x s line kitűnő állapotban. Alcantara félbőr belső, full led lámpa, gyári hanggenerátor 4 zónás...
Eladóvá vált A6 Allroad, korának megfelelő állapotban. Lánc sem hidegen, sem melegen nem csörren! Rendszeresen szervizelv! 2023.év végen:...
Eladó audi a6 3.0 tdi allrod verio jön megy teszi a dolgát 2 gyári kulcs föbb extrák tempomat...
Eladó egy magasan felszerelt A6 Allroad. 242ezernél cserélve lett a vezérlés, az összes tömítés kivéve a 2db hengerfej....
Eladó Audi A6 C6 Allroad 3.0 TDI 2006-os évjáratú. 233lovas. Automata 6 fokozatú. 4xEl ablak. Xenon. Ülés...
Eladóvá vált Audi A6 Sport Quattro gépkocsim, Magyarországon vásároltam a debreceni Audiban. Végig vezetett...
Eladó Audi a6 3.0tdi quattro automata-6 s-line Bmk motorkód. +optimalizálás 260LE padon mérve. Hibakód mentes....
KERESKEDŐ TULAJDONÁBÓL-MAGYARORSZÁGI AUTÓ, FRISS VIZSGÁVAL, ÚJ FÉKEKKEL, LENGÉSCSILLAPÍTÓKKAL, HIDEG KLÍMÁVAL, SOK EXTRÁVAL ELADÓ. KEZDŐDŐ VÁLTÓHIBÁVAL...
NAGYSZERVIÍZ! 1000000 ft os szervízszámla. Olajcsere váltóban, motorban. Összes szűrő. Turbó felújítás, hengerfej és porlasztó tömítések cseréje...
Eladó a képen látható Audi A6 3.0 BITDI 313L 2x Sline, valós 259.000km full extra! Megkimélt állapotban,...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi a8 2 5 tdi tiptronic ic".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.