Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Nagyon szép állapotban, csak be kell ülni és menni vele. Nagynavi, napfénytető, bőrbelső, DKG váltó, Xenon, M-pack. Teljesen...
Nagyon szép állapotban, csak be kell ülni és menni vele. Nagynavi, napfénytető, bőrbelső, DKG váltó, Xenon, M-pack. Teljesen...
Elado BMW e39 520i. 2.2 170hp 370.000 km (Valós) Minden szukséges szerviz időbe elvégezve . Korából adódóan van a karosszérián...
KOPÁS MENTES UTASTÉR! ROZSDA-JAVÍTÉS ÉS FÉNYEZÉS MENTES KAROSSZÉRIA! GYÁRI 17-ES M FELNIK! GYÁRI M-PACKET KÍVÜL-BELÜL! FÉLBŐR ÜLÉSEK, MULTIKORMÁNY, ÜLÉSFŰTÉS, TEMPOMAT, 4X ELEKTROMOS ABLAK, XENON + KANYARKÖVETŐ ELSŐ LÁMPA! MEMÓRIÁS VEZETŐ ÜLÉS - ELEKTROMOS ANYÓS ÜLÉS! KEYLESS-GO! ELEKTROMOS TÜKÖR BEHAJTÁS STB! ELSŐ GAZDÁS, GARANTÁLT, LEKÉRDEZHETŐ KM ÓRA ÁLLÁS! SZERVÍZKÖNYV! KÉT KULCS! FRISS VIZSGA! AMENNYIBEN BÁRMI KÉRDÉSE VAN A MEGADOTT TELEFONSZÁMON LEHET ÉRDEKLŐDNI: ----- NYITVA TARTÁS H-P: 9:00-17:00 SZO: 9:00-13:00 V: ZÁRVA------
Eladóvá vált időhiány miatt a képeken látható projekt autóm. Gyári 323i, papíron is. Elkezdtem rendbe tenni, de nincs...
KIVÁLÓ MŰSZAKI ÉS ESZTÉTIKAI ÁLLAPOT! GARANTÁLT KILOMÉTERFUTÁS, LEINFORMÁLHATÓ ELŐÉLET, KILOMÉTERFUTÁST IGAZOLÓ MŰSZAKI VIZSGALAPOK! MEGBÍZHATÓ...
KIVÁLÓ MŰSZAKI ÉS ESZTÉTIKAI ÁLLAPOT! GARANTÁLT KILOMÉTERFUTÁS, LEINFORMÁLHATÓ ELŐÉLET, KILOMÉTERFUTÁST IGAZOLÓ MŰSZAKI VIZSGALAPOK! MEGBÍZHATÓ...
M Packet! Hölgy tulajdonostól, 2017.07.12. óta magyarországi forgalomba helyezésű, rendszeresen karbantartott, friss műszaki...
Eladó kb fél éve birtokomban lévő autóm. Az eladás oka kész lett a másik autóm, és feleslegesség vált kettő. Az autóról amit fontos tudni gyári 23i (országba behozatalkor 25i ként került be a rendszerbe, de motorszám alvázszám és motorszám szerint is 23i), kézi váltós gyárilag, alvázszám szerinti M-packet (küszöbök hiányoznak) és M futómű, M-tech 3-as beltérrel, fél bőr ülésekkel, tetőablak, ülés fűtés, vonóhorog, hátul roló, sport vég dob, elektromos ablak, a 1 vanosos motor és működik is, kb 8, 5l/100km fogyaszt vegyesben. Kb 7.000km-t mentem vele ez idő alatt ezek lettek csinálva: Olaj+szűrő csere 241-nél volt, és benzin szűrő. Frissen lett cserélve hátsó tárcsák, hátsó betétek (kézifékben is), kopás jelzők, első betétek, jobb első féknyereg, lengőkar szilentek, és apróságok. Az autóhoz két szett kereket adok nyári 17-es felni (5.kép) (OEM 59431) és egy telet használtat télik. Az autót korábbi tulaj lakatoltatta és kapott egy teli fényt is. Az autó korának megfelelő állapotban, nem eszi az olajat se a vizet, nem füstöl, nem folyik belőle semmi, kisebb pörsenések vannak az ajtók sarkán, csomagtér fedélen, bilincsekende nagy részt rozsdamentes. Legjobb tudomásom szerint törve nem volt es amikor átnézettem ott is hasonlót állítottak. A lekérdezésben szereplő pdf-ben van egy tévesztés a futást illetően, ami a hivatalban történt félrenyomás következménye. Alvázszám: WBACB71090AP56738
Eladó, amíg megvan a kiszemelt, egyéb esetben marad! Papíron is 23i, manuális, digitklímás, M-Sport futóművel és M-Packet-al szerelt, napfénytetős. 2018 végén került hozzám, azóta sok minden történt vele: -külső-belső küszöb cserélve, emelési pontok újak, jobb hátsó sárvédőív, kerékjárati ív kilakatolva -telifény Cosmosschwarz-metallicról Estorilblau-ra -hátsó futómű teljes mértékben felújítva, homofújva, porfestve feketére, mindenhol sárga Strongflex poliszilent, Sróth Lóránttól galvanizált csavarszett -lila plakettes kormánymű -Eisenmann hátsó dob, gyári középdob, 100 cellás versenykatalizátor -hűtőrendszer cserélve, fémlapátos vízpumpa, új vízhűtő, új viszkó stb. -fő és vezérműtengely jeladó cserélve (Hella főtengely-gyári BMW vezérműtengely) -Mindkét lambdaszonda cserélve (Hella) -PCV rendszer kicserélve -önindító felújítva -Varga Balázs féle BMW Reverse RDS Bluetoothos gyári rádió -Óracsoportba integrált Gauge. S (ha nincs meg mi ez, Google vagy kérdezz), ez még nincs gombra kötve, de működik -2018 óta mindenhol új féktárcsa, fékbetét, kerékcsapágy -hátul a felújításkor új porvédőlemez, új kézifékkábelek, Sróth Lóránt által galvanizált kézifék mechanika és új fékpofák -BBS RX203 8x17 ET10 felnik Bridgestone Potenza gumikkal -Style 5 15 colos téli felniszett, Hankook gumikkal, a hátsók cserések -állítható magasságú és keménységű gátlók Lindornál felújítva előre 2D toronycsapágyakkal (márkát nem tudom, elvileg Koni, de lehet más, nem TA pattogós kemény) -tetőkárpit újrahúzva, nem tökéletes, de nem lóg -szelepfedéltömítés, gyertyák cserélve -gyári Bilstein első gátlót adom az autóhoz -difi nyitott 2.93 Hibák: -két hátsó sárvédőív kicsit megindult, bal-jobb első sárvédőív enyhén megnyomódva a kerék miatt (ET10) -első lökhárító már nem gyári, hátsón minimális sérülés -vezető oldali ülésen kis szakadás (szokásos helyen), A-C oszlop takarók műanyag pöckei töröttek -egyéb kisebb hibák, az autó napi használatban van -szelepszárszimering cserés, mint általában ezeken a motorokon, így enyhe olajfogyasztás Így hirtelen ennyi jut eszembe, valószínűleg hagytam még ki dolgokat. Kérdés esetén komment vagy privát, lakatolásról és fényezésről vannak képeim, további képeket/megtekintést tudok biztosítani holnaptól, most nem vagyok otthon. Tudom vannak hibái, tudom azokat így se olcsó megcsinálni, hogy nem nagyok, de akármit csinálsz, olcsóbban nem hozod ki te se, én pedig kevesebbért nem engedem el a kezét. FONTOS EXTRA: van pár felhalmozott extrám az autóhoz, ha nem alkudsz ezeket adom hozzá, ha egyik se kell, akkor az ár 2.000.000 Ft, vétel esetén darabonként megegyezés kérdése, egyébként csak akkor eladó külön, ha az autóval nem megy el: -Fém tetős single vanos olajszűrőház -Repedésmentes üres hengerfej (23/25/28i single vanos) -M52B28 főtengely és hajtókarok (6 db) (TUB motorból, plusz 6 dugattyú amiből 5 jó) -Nagy board BC karral vágott kábelköteggel, gonggal+teljes kifűzött köteg -diagnosztikai kábelek (USB-OBD2 + OBD2-OBD1), plusz segítek a szoftverekkel -M52B25 fűzött blokk, egyik hengerfej menet sérült, ezt terveztem átépíteni 2.8-ra -a tökéletes hengerfejen kívül van még 2 másik, szintén nagy hengerfej (400-as), az egyik szerintem biztos használhatatlan (szelepfészek túl lett marva), a másikat még nem néztem milyen -M54B30 szívó és kipufogó vezérműtengely (foglalkozós, Szuromihoz terveztem vinni) -bontott klímakompresszor, mivel jelenleg emiatt nem működik a klíma -apróbb alkatrészek gyűjteménye (patentek, ablakemelő csúszkák, klímakompresszor szíj, ködlámpák, stb.)
Eladó egy kiváló állapotban lévő gyári M-packet 2004-es BMW 116i! Ez...
1996-os évjárat, tavaly Március 19.-e óta van nálam, azóta volt vele foglalkozva, és nem csak hajtva. Az autó alvázszám szerinti gyári M...
1996-os évjárat, tavaly Március 19.-e óta van nálam, azóta volt vele foglalkozva, és nem csak hajtva. Az autó alvázszám szerinti gyári M...
1996-os évjárat, tavaly Március 19.-e óta van nálam, azóta volt vele foglalkozva, és nem csak hajtva. Az autó alvázszám szerinti gyári M...
Magyarországi 1. tulajdonostól, Leinformálható előélet. Kifogástalan műszaki és esztétikai állapotban. Bluestone metál, Rhombicle szövet/Alcantara kárpit,...
Magyarországon üzembe helyezett BMW X6 Xdrive30D, akár 1 Év Kocsiguru garanciával, első tulajdonostól vált eladóvá. Az autó megtekintéséhez...
Eladó 6 éve tulajdonomban lévő garázsban tartott 325 coupe család bővülés és költözés miatt. Gyári m-pack...
Magyarországi 1. tulajdonostól, Leinformálható előélet. Kifogástalan műszaki és esztétikai állapotban. Bluestone metál, Rhombicle szövet/Alcantara kárpit,...
Újkora óta Magyarországon üzembe helyezett BMW X5 50i M-csomaggal, akár 1 év KocsiGuru garanciával, mindössze...
Fedezd fel a nyár valódi járgányát a BMW 435i xDrive cabriót. Erő, elegancia és sebesség találkozása a tökéletes autó...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "bmw 325i gyári m packet".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.