Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Eladó Seat Leon 1.8T 4x4! AUQ motorkód! 312-es fék elől! Hátul is nagy hűtött tárcsa...
Jó szerkezeti és motorikus állapotban! Újonnan Magyarországon forgalomba helyezett, ritka összkerék meghajtású gyári 180LE-s 1.8...
Korához képest jó állapotú. Fényezés nem a gyári már! Összkerékhajtás. Igazi ritkaság. Telefonon elmondok minden lényegeset!
Ha új autót keresel, akkor lapozz tovább. Ha 22 éves Sportautót keresel akkor jó helyen jársz! Magyar autó, csak új rendszám van rajta 1 éve kb. 16 os Télikerék jár hozzá. Sok műszaki. Összekerekes valóban, nem búg-zúg. Ez az ár már bőven 1...
Az autó Magyar is volt, csak át lett rendszámozva. Előzetes egyeztetés után megtekinthető hétvégén is. 16 Acélfelni téligumival van hozzá! Köszönöm,...
Összkerekes ritkaság! 180 le + egy kis optimalizálás, korrekt állapot. Valós km. 7 éve kapott telifényt kívülről. Alufelni 17 es jár...
Korához képest Jó állapotú! Télikerék lemezfelnivel jár hozzá. Km valós! Csak tankolni kell bele. Friss műszakival. Ha tudod milyen egy elsőkerekes,...
Telefonon minden elmondok. Nem tökéletes de üzembiztos. Sose hagyott cserben. Az évek alatt sok tartalék alkatrész is lett hozzá. Ültető szett, 4x4...
Eladóvá vált szeretett kiskocsim napi használatból! Rendszeresen karbantartott motorikusan jó állapotú, külsején azért látszódik a kora, de azt is jó...
Leon 1.8t auq 2002 magyarországban elsőként üzembe helyezve, 220e km. IDV - 970 3. tulaj vagyok, minden adat visszakövethető...
Üdv cserélném Seat Leonom illetve eladó, Irány Üdv cserélném Seat Leonom illetve eladó,...
Magyarországi Sport RR 1.8T(papír is megvan) Olajfogy 1000km/0.5deci Lakkhiba az ajtó felett kèt oldalt Első futómű új...
Eladóvá vált szeretett kis autóm! Seat Leon 1.8T AUQ motorkód 2004ből 240ezer km-rel 220ezer km-ig végig...
18-as cupra felnik újrafényezve, Bridgestone Potenza gumikkal. Cupra kormány, váltógomb és szoknya, kézifékkar újrabőrözve, cupra szellőzők. Cupra hátsó...
Eladó másik autó vásárlása miatt. Seat Leon 1.8T AUQ Az autó 2003-ban Magyarországon került forgalomba...
Eladó a piacon lévő AUQ Leonok egyik legjobbja. Az autó 5 éve van a tulajdonomban. Hosszas keresgélés, válogatás után hozzáértő, gondos...
Eladó kihasználatlanság miatt Seat Leon 1P 2.0 tfsi 315 le(mérési papírral)....
Felújított motorblokk és hengerfej ACL csapágyak MaxSpeedingrods H profilos kovácsolt hajtókarok Új állapotú AQX Dugattyúk Göetze gyűrűk 20...
Az alany egy 2004 es de 2005.04.-én Magyarországon forgalomba helyezett Seat Toledo 1.8T(AUQ) Prémium plusz, Seat Szabónál vásárolt és 106.000 km-ig ott szervizelt 2016-ban vásároltam 123.000 km-el azóta nálam 2 év megszakítással most 166.000 km van benne. Szervízeket Kálmán Gábor és Wolf Gabi csinálta. 140.000 km nél Arias Gen 2 H hajtókar, kolbenscmidt sputteres csapágyak, Kolbenschmidt nyugvó csapágyak, Mahle gyűrűk, hengerfej felújítás új szelepvezetők és szimeringek Komplett tömítés csere Erling, Hengerfej csavarok , 20...
Németországból származik 2016-ban jött be, első magyar tulaj vagyok, 148e km-el lett vásárolva, 147e-ig van vezetve a szervízkönyv. Nekem csak bő 1 éve nincs céges autóm, azért nincs sok km benne, nyugodtan lekérdezhető ügyfélkapun, illetve mellékeltem az eddigi forgalmi vizsgákon rögzített kilómétereket. 1.8T 150 ló, AWT front, kézi váltó, levehető vonóhorog 1 kulccsal, gyári szoftver. Kapott alvázvédelmet a vásárlás után nem sokkal, illetve elöl lengőkarokat, vezérlés cserélve, illetve légtömegmérő szintén. Kb. 4 éve kapott 4 új rugót, gátlót, mert ültetve volt. 4 éve kapott sport kipufogó rendszert Karkus kipufogó által katalizátor után tűzkarikával, gyári 55mm átmérő, egy fokkal sportosabb hang a gyárinál, nem versenyautó, se nem hivalkodó. 3 éve kapott gyári Borgwarner K03 turbót kb 30e km van benne. 2 éve a motor átesett egy olajnyomás felújításon, alul-felül meg lett bontva, fogkefével kipucolva az olajsár, olajszivattyú cserélve (másodjára) és a láncfeszítő is. Olajat nálam mindig évente vagy 10 ezrenként kapott 5W40 502.00-t, a szintetikus olaj sajnos kimosta az olajsarat és eldugította a szivattyút. 3 éve fel lett újítva az első féknyereg 2.8 V6 dugattyújával, ekkor cserélve tárcsa és betét. Most nemrég cserélve hátul a jobb hátsó féknyereg újra, bal hátsó felújítva, betétek újak. Kerékcsapágyak körbe cserélve. Tavaly komplett karosszéria felújítást kapott 3 ajtó, csomagtérajtó (ablak ki lett véve) és a jobb hátsó ív, képek vannak sok mindenről. Fényezése szép, sokszor megdicsérik. Fényezésen ami hiba a vonóhorog körül levert festék, amit ecseteléssel javítottam, én sosem vontattam vele, előző életében történhetett, illetve a bal sárvédőn szintén egy kisebb ecsetelés a felni fölött, mert azt sajnos én húztam meg, illetve egy karc húzás a jobb sárvédőn, összképet nem befolyásolja, nem látványosak. Új fényszórók, házasítva a gyári lencsével, és terelőlemezzel, szépen világít, autón az izzók körbe újak, illetve emelt fényerejüek elöl-hátul, ledes rendszámtábla világítás. Olajnyomás érzékelő, víz hőmérséklet érzékelő, blokk és a hűtő után is cserélve. Viszkókuplung cserélve, gyári turbónyomás szabályzó szelep, töltőlevegő visszavezető szelep szintén cserélve. (gyári N75, Swag DV) Klíma rendszer 2 éve kompletten újra cserélve, kompresszor, hűtő, szárítószűrő stb. Klíma hideg, fűtés meleg. Légzsák vezérlő modul Januárban felújítva memória hiba miatt, hibamentes. B oszloptól hátra 5%-os sötétítés. Bent A3 8P bőr 4 ágú kormány, légzsák nagy légzsákra átforrasztva, nincs hibakód, régi kormányt adom. Jobbos angol nagytükör európai mechanikával, jól látni benne. Bőr kézifék, szövet könyöklő, A3 8P váltógomb, 2 elektromos ablak. Fehéren világító turbónyomás mérő óra középen befaragva rácsba, megvan az autó eredeti középső rácsa is, visszaalakítható. Díszlécet cseréltem gyári fa betétre. Elakadásjelző indexrelé cserélve lett, 9 pin-es, nem vonóhorgos, ha szükség van rá, akkor egy 10 pin-est kell bele venni és lehet vontatni vele (megvan a gyári a cikkszám miatt). Pioneer fejegység, aux, usb, (ipod). Antennát cseréltem nem rég, mert nem tetszett a repedezett gumi szigetelés. Kapott 180e körül VDO nagyboardot MFA-val beépítve szépen, működik minden, olajhő és feszültség is, km illesztve lett, kijelző cserélve újra. Gyári óra megvan, ha fesz alá kerül, kiderül hány km-nél lett cserélve pontosan. Behr termosztát, vízhőfok jeladó cserélve volt akörül, (megkattant a Jaeger, azt hittem melegedik az autó). Egy nagyon vastag füzet jár az autóhoz tele számlával és papírokkal, 2 kulcs, törzskönyv. Nyári szett A8 Parabol felni, gyári króm, nincs polírozva, 225/45 R17 Pirelli Cinturato P7, 2 DOT 16-os, 2 19-es. Téli 15-ös alufelnin van, tavaly vásárolt Fulda Kristall Montero 3 195/65 R15 gumikon, pár ezer km van bennük. Jár az autóhoz egy gyári tolatóradar lökhárító betéttel, elektronikával, csipogóval, elvileg jó, nekem nem volt már időm beépíteni, illetve sok alkatrész ami megmaradt felújításból, átalakításból. Legutoljára az üzemanyagszivattyút cseréltem pár hónapja, azzal sem lesz már gond. Nagyon sok mindent cseréltem rajta, felsorolni se tudom, így a teljesség hiányával írtam le a főbb alkatrészeket. Hibái: tetőkárpit lóg, jobb külső féltengely csukló cserés lesz, és néha szórakozik a generátor szabadonfutója szerintem, ilyenkor nincs töltés és kerregő hangja van, utóbbi időben nem csinálta, bár csak a kerületben rohangáltam vele. Karosszéria javítás óta a 2 hátsó hangszóró nem szól, én nem foglalkoztam vele, lehet csak lecsúszott valami, mert az elején kontaktos volt káty
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "seat leon 1 8 t 20v 4x4 sport".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.