El akarod adni a autó a Waa2-on? A közzététel ingyenes!
Eladj most!Eladó egy 1993 mas 100 as automata Audi 2.6 benzinmotorral. Az autó megkímélt, műszakilag...
Sok alkatrész lett cserélve 320 ezernél pl: komplett kipufogó rendszer katalizátorral, vezérlés, generátor felújítva, kerékagy csapágy, üzemanyag szivattyú,...
Gyárilag gyöngyház fehér! Rohadás, rozsda nincsen és nem volt lakatolva! Gyári alvázvédelem és tákolásmentes autó. Rendezett magyar okmányokkal vizsga...
Mindennapokban is hasznlható, nagyon megbízható, egyszerű, régi dízel motorral, hibátlan automata váltóval, ROZSDAMENTES karosszérival,...
Audi 100C4 kitűnő állapotban, rozsdamentes a fényezése kétszinű, egy kisebb ültetést kapott, de adom hozzá a gyárit...
Az eladásra kínált Audi 100 C4 es korának kedvelt luxus limuzinja volt, megjelenésekor modernebb volt, mint a régebb óta...
Keveset futott, baleset és fényezésmentes, végig vezetett szervizkönyves. Az akkumulátora 2029. 03. hóig, vagy 160.000 km-ig garanciális. Néhány kiemelt...
Eladó egy nagyon gyönyörű és ritka állapotban, 100% teljesen költségmentes gyönyörű Audi, Face lift es nappali led,...
10 eve a tulajdonomban levo A6 kombi 2, 7 V6 Tdi elado. 8 alukerekkel, a nyari szett 18as rotor felnin, a teli...
SZÉP MEGKÍMÉLT ÚJSZERŰ ÁLLAPOTÚ AUTÓ RENDSZERESEN SZERVIZELT DIGITÁLIS SZERVIZ SZÁMLÁI MEGVANNAK MŰSZAKI ADATLAPJA MEGVAN TEHÁT IGAZOLHATÓ KILOMÉTERT...
Eladó Audi A6 3.2 V6 FSI, 256le, quattro hajtással. Fogyasztása normál vegyes használatnál...
Audi RS6 jobb elején sérült. 2023 tavaszán, motor és váltófelújítás. 3 millió ft lett ráköltve. Azóta kb. 2500 km-t...
Eladó USA A6 C4 2.8 V6 automata quattro Az autó 2020 októbere óta van nálam. Ami azóta...
Eladó nagyon szép állapotban lévő 2.7 BiTurbo A6-om. Rengeteg extra megtalálható benne lényegesebbeket ide is leírom....
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam: ) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló apró hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi Az autó nem foglalkozós kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon.
Eladó lett szeretett autónk. 3 éve van a családban ez idő alatt az alábbiakat cseréltük rajta, stabpálcák, izzitógyertyák, hátsó féktárcsa betétekkel,...
Eladó lett kategória váltás miatt ( dízel autóra). Fogyasztása normál vegyes használatnál átlag 10l/100km. Műszaki vizsga 2025 augusztusig....
Üdv! Eladó típusváltás miatt hibátlan állapotban lévő Audi A6. Nem új autó, de vigyázva volt rá! Az autó többnyire...
Márciusba, 350.000 km-nél motor váltó felújítva! 3 millió ft lett ráköltve. Csak Motul X-Power 10w-60 olajjal használva. 10.000 km-enként cserélve. Csak...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "audi 100 2 6 automata".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.