Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!ELADÓ RENDKÍVÜLI ÁLLAPOTBAN LÉVŐ BMW NK. AMI 2023 NOVEMBERIG VEZETETT SZERVIZ KÖNYVEL VAN AMI A FOTÓN IS LÁTSZIK AZ AUTÓ...
Kategóriaváltás miatt gazdájától eladó törzskönyves 2003-as BMW E39 520i touring. Az autó féltve vigyázott, mindig...
Kedves érdeklődő! Történetünk 2022-ben kezdődött amikor megvásároltam a fent említett álmaim autóját. Nagyszerűen remekelt egészen 2023. novemberéig amikor elkezdett egyszer csak rázni az autó, fura volt mert az egész kasztnit rázta. Na innen indul a sztori, szépen sorban elkezdtük átnézni az autót, majd kicserélni a futómű alkatrészeket, hogy kizárjuk a rázást. Cserélve lettek: Toronycsapágy( 2db Sachs), Felső lengőkar+alsó majd a felső lengőkar szett is kompletten (Sachs), kormányösszekötő, stabpálca. Ezután fékre tippeltünk, kapott két vadonatúj Ate tárcsát Ate betétekkel, ekkor cseréltünk félolajat, és hátsó fékbetétet( Ate ). Az autó még mindig ráz, vettem rá 4 másik felnit ( lásd a képeket gyári M550D kétszéles), szar gumikkal adták ide, vettem rá 4db új Kumhó gumit. Az autó továbbra is ráz, ekkor jött a gyári motortartóbak vele együtt váltótartóbak, és ezen a cserén bukott ki, hogy a főtengelyszíjtárcsa is bajos volt kapott egy Corteco-t Continental szíjjal. Továbbra sem jó 3 helyen voltam rázópadon, futómű beállításon, fék mérésen, kimérték indikátorórával a kerékcsapágyakat, bevizsgálták a kormányművet, aztn felfedeztük a probléma okát. Kardán hiba. Debrecenbe felküldtük felújításra, ahol csapágyat cseréltek illetve mind a két keresztet, majd centír és mehet is fel. Szóval 10 hónap után mostanra a fél autó kicserélésével megoldódott a probléma, az autó patika szerkezeti állapotra tett szert. Őszintén bevallom csalódtam és kurvára nem éri már meg eladnom, közel 3millió forint lett ráköltve és 1000km-t ment összesen tavaly novembertől az autó. Kiábrándultam, rossz beleülni, elegem lett. Szeretném valakinek odaadni, aki már ezt valószínűleg nem fogja végigjátszani jó darabig, és élvezheti amiért küzdöttem. Nem akartam eladni, de az építkezési költségek is közbe szóltak így döntöttem az eladás mellett. Bmw...
Kedves érdeklődő! Történetünk 2022-ben kezdődött amikor megvásároltam a fent említett álmaim autóját. Nagyszerűen remekelt egészen 2023. novemberéig amikor elkezdett egyszer csak rázni az autó, fura volt mert az egész kasztnit rázta. Na innen indul a sztori, szépen sorban elkezdtük átnézni az autót, majd kicserélni a futómű alkatrészeket, hogy kizárjuk a rázást. Cserélve lettek: Toronycsapágy( 2db Sachs), az összes lengőkar is kompletten (Sachs), kormányösszekötő, stabpálca. Ezután fékre tippeltünk, kapott két vadonatúj Ate tárcsát Ate betétekkel, ekkor cseréltünk félolajat, és hátsó fékbetétet( Ate ). Az autó még mindig ráz, vettem rá 4 másik felnit ( lásd a képeket gyári M550D kétszéles), szar gumikkal adták ide, vettem rá 4db új Kumhó gumit. Az autó továbbra is ráz, ekkor jött a gyári motortartóbak vele együtt váltótartóbak, és ezen a cserén bukott ki, hogy a főtengelyszíjtárcsa is bajos volt kapott egy Corteco-t Continental szíjjal. Továbbra sem jó 3 helyen voltam rázópadon, futómű beállításon, fék mérésen, kimérték indikátorórával a kerékcsapágyakat, bevizsgálták a kormányművet, aztn felfedeztük a probléma okát. Kardán hiba. Debrecenbe felküldtük felújításra, ahol csapágyat cseréltek illetve mind a két keresztet, majd centír és mehet is fel. Közben újra kellett vezetékelni a tolatóradart, mert több helyen is hibás volt. Vezérlés+csapágy. Hepa motorsnál lett cserélve, 210.000km-nél. Szívósor tisztítást, valamint egr-tisztítást is kapott. Szóval 10 hónap után mostanra a fél autó kicserélésével megoldódott a probléma, az autó patika szerkezeti állapotra tett szert. Őszintén bevallom csalódtam és kurvára nem éri már meg eladnom, közel 3millió forint lett ráköltve és 1000km-t ment összesen tavaly novembertől az autó. Szeretném valakinek odaadni, aki már ezt valószínűleg nem fogja végigjátszani jó darabig, és élvezheti amiért küzdöttem. Nem akartam eladni, de az építkezési költségek is közbe szóltak így döntöttem az eladás mellett. Bmw...
Flottából vásárolt autó teljes szervíz előélettel, garantált kilóméterrel! Végig BMW márkaszervizben rendszeresen szervizelve! BMW assistance garancia 2028-ig! Frissen javított alkatrészek: - EGR hűtő cserélve visszahíváskor (Rack Autó 2023/06) - Légrugók és légkompresszor cseréje (Rack Autó BMW 2023/04) - Vezérlés és teljes nagyszerviz (Linartech BMW 2022/08) - Részecskeszűrő, lambdaszonda, oxigén szenzor cseréje (Rack Autó 2022/07) - Visszamenőleg teljes flotta szervíz előélettel. - Dokumentumok csatolva, minden cserélt alkatrész garanciális. Az autó teljesen költségmentes, kifogástalan állapot kívül-belül. Van hozzá 4db defekttűrő téligumi. Alvázszám leolvasható a szerviz dokumentumokból.
Rendszeresen szervizelt, karbantartott, leinformálható. 2023. 07. hóban motorcsere, teljesen felújítva. Azóta 30e km-t mentem vele.
Eladóvá vált 5-ös BMW E61 520d 2007-es már Facelift változat 204D4-es motorral, manuális váltóval! Ausztriából lett...
Eladó második tulajdonostól egy BMW 520d, az autó vezetett elektronikus szervizkönyvvel rendelkezik, rendszeresen karbantartott...
Frissítés: mai nap lett szervizelve 2024.03.13-n az alábbiak 405.000ft értékben: -első féktárcsa(gyári BMW) és fékbetét csere (gyári...
Az autót 2017-ben vettem, 192.000 km-rel, 15.000 km-enként olaj és szűrő csere, minden második olajcserénél üzemanyag, levegő és utastérszűrő csere....
Eladóvá vált 5-ös BMW E61 520d 2007-es már Facelift változat 204D4-es motorral, manuális váltóval! Ausztriából lett...
Magyarországon üzembe helyezett, megkímélt állapotú BMW 520d xDrive Touring, akár 1 év KocsiGuru garanciával, második...
Eladó családi autónk. 201 e. km-nél volt komplett vezérlés csere. Ezen kívül az elmúlt időszakban még cserélve lettek: 216 e. km-nél váltóolaj szűrővel,...
Eladóvá vált 5-ös BMW E61 520d 2007-es már Facelift változat 204D4-es motorral, manuális váltóval! Ausztriából lett...
Prémium üzemanyaggal használt, jól karbantartott autó. A futásteljesítmény kb. 50%-a autópályán történt. - Az éves autópálya matrica 2025 január...
Napi használatból eladó szeretett gyönyörű külső, belső állapottal és nem dohányzott autóm, kihasználtság miatt megválnék tőle, autómata beparkolás,...
Eladó M47 Motorral szerelt Bmwnk amit a páromnak vettünk 2023-ban. Magyarországon mi vagyunk az első tulajdonosai el is kezdtük csinálgatni...
Az autót 2019-ben Belgiumból importáltam ami második kézből származó jármű. 2023 decemberében teljes vezérlés karbantartáson esett...
Napi használatból eladó szeretett szép külsővel és belsővel rendelkező autóm! Családi okok miatt válnék meg tőle! Nagynavi, autómata beparkolás,...
Magánszemélytől, gondos tulajdonostól eladó kedvenc BMW. Megfelelő működése érdekében mindig időben jó minőségű olaj és szűrők...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "bmw 520 kombi 2023".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.