Szeretnéd eladni a(z) autó-t a Waa2-n?
Eladj most!Az alany egy 2004 es de 2005.04.-én Magyarországon forgalomba helyezett Seat Toledo 1.8T(AUQ) Prémium plusz, Seat Szabónál vásárolt és 106.000 km-ig ott szervizelt 2016-ban vásároltam 123.000 km-el azóta nálam 2 év megszakítással most 166.000 km van benne. Szervízeket Kálmán Gábor és Wolf Gabi csinálta. 140.000 km nél Arias Gen 2 H hajtókar, kolbenscmidt sputteres csapágyak, Kolbenschmidt nyugvó csapágyak, Mahle gyűrűk, hengerfej felújítás új szelepvezetők és szimeringek Komplett tömítés csere Erling, Hengerfej csavarok , 20...
Lakóautó csere érdekel 2002 évjárat utáni! Csere ár 9Mft. Eladó Seat Tarraco Xcellence (full extra) 2.0 CRTDI 4x4. Automata...
Teljes felszereltsége a következő: BB7 CO2-optimalizált fékrendszer BH1 HOLD-funkció BS1 Féknyergek Mercedes-Benz felirattal...
Most kiemelkedő Akció egy igazi sport autóra! Csapjon le az egyik legjobb elsőkerekes sport autóra. 300le...
Teljes felszereltsége a kövekező: BA3 Aktív fék-asszisztens BB6 Compensation for brake booster failure BB7 CO2-optimalizált fékrendszer BH1 HOLD-funkció BS1...
Teljes felszereltsége a következő: BA3 Aktív fék-asszisztens BB6 Compensation for brake booster failure BB7 CO2-optimalizált fékrendszer BH1 HOLD-funkció BS1...
Közeledik a nyár, régi vágyad, vagy talán fogadalmad hogy idén nyáron már egy cabrio társaságában élvezd az életet? Mit szólnál egy piros Tigrához?...
KÉPEK HAMAROSAN! Gyárias állapotban, frissen szervizelt, új gyújtógyergyák bosch, új gyújtókábel, szinte friss műszaki vizsgával, hibakód mentes és...
Gyárias állapotban, frissen szervizelt, új gyújtógyergyák bosch, új gyújtókábel, szinte friss műszaki vizsgával, hibakód mentes és költségmentes...
Németországból származik 2016-ban jött be, első magyar tulaj vagyok, 148e km-el lett vásárolva, 147e-ig van vezetve a szervízkönyv. Nekem csak bő 1 éve nincs céges autóm, azért nincs sok km benne, nyugodtan lekérdezhető ügyfélkapun, illetve mellékeltem az eddigi forgalmi vizsgákon rögzített kilómétereket. 1.8T 150 ló, AWT front, kézi váltó, levehető vonóhorog 1 kulccsal, gyári szoftver. Kapott alvázvédelmet a vásárlás után nem sokkal, illetve elöl lengőkarokat, vezérlés cserélve, illetve légtömegmérő szintén. Kb. 4 éve kapott 4 új rugót, gátlót, mert ültetve volt. 4 éve kapott sport kipufogó rendszert Karkus kipufogó által katalizátor után tűzkarikával, gyári 55mm átmérő, egy fokkal sportosabb hang a gyárinál, nem versenyautó, se nem hivalkodó. 3 éve kapott gyári Borgwarner K03 turbót kb 30e km van benne. 2 éve a motor átesett egy olajnyomás felújításon, alul-felül meg lett bontva, fogkefével kipucolva az olajsár, olajszivattyú cserélve (másodjára) és a láncfeszítő is. Olajat nálam mindig évente vagy 10 ezrenként kapott 5W40 502.00-t, a szintetikus olaj sajnos kimosta az olajsarat és eldugította a szivattyút. 3 éve fel lett újítva az első féknyereg 2.8 V6 dugattyújával, ekkor cserélve tárcsa és betét. Most nemrég cserélve hátul a jobb hátsó féknyereg újra, bal hátsó felújítva, betétek újak. Kerékcsapágyak körbe cserélve. Tavaly komplett karosszéria felújítást kapott 3 ajtó, csomagtérajtó (ablak ki lett véve) és a jobb hátsó ív, képek vannak sok mindenről. Fényezése szép, sokszor megdicsérik. Fényezésen ami hiba a vonóhorog körül levert festék, amit ecseteléssel javítottam, én sosem vontattam vele, előző életében történhetett, illetve a bal sárvédőn szintén egy kisebb ecsetelés a felni fölött, mert azt sajnos én húztam meg, illetve egy karc húzás a jobb sárvédőn, összképet nem befolyásolja, nem látványosak. Új fényszórók, házasítva a gyári lencsével, és terelőlemezzel, szépen világít, autón az izzók körbe újak, illetve emelt fényerejüek elöl-hátul, ledes rendszámtábla világítás. Olajnyomás érzékelő, víz hőmérséklet érzékelő, blokk és a hűtő után is cserélve. Viszkókuplung cserélve, gyári turbónyomás szabályzó szelep, töltőlevegő visszavezető szelep szintén cserélve. (gyári N75, Swag DV) Klíma rendszer 2 éve kompletten újra cserélve, kompresszor, hűtő, szárítószűrő stb. Klíma hideg, fűtés meleg. Légzsák vezérlő modul Januárban felújítva memória hiba miatt, hibamentes. B oszloptól hátra 5%-os sötétítés. Bent A3 8P bőr 4 ágú kormány, légzsák nagy légzsákra átforrasztva, nincs hibakód, régi kormányt adom. Jobbos angol nagytükör európai mechanikával, jól látni benne. Bőr kézifék, szövet könyöklő, A3 8P váltógomb, 2 elektromos ablak. Fehéren világító turbónyomás mérő óra középen befaragva rácsba, megvan az autó eredeti középső rácsa is, visszaalakítható. Díszlécet cseréltem gyári fa betétre. Elakadásjelző indexrelé cserélve lett, 9 pin-es, nem vonóhorgos, ha szükség van rá, akkor egy 10 pin-est kell bele venni és lehet vontatni vele (megvan a gyári a cikkszám miatt). Pioneer fejegység, aux, usb, (ipod). Antennát cseréltem nem rég, mert nem tetszett a repedezett gumi szigetelés. Kapott 180e körül VDO nagyboardot MFA-val beépítve szépen, működik minden, olajhő és feszültség is, km illesztve lett, kijelző cserélve újra. Gyári óra megvan, ha fesz alá kerül, kiderül hány km-nél lett cserélve pontosan. Behr termosztát, vízhőfok jeladó cserélve volt akörül, (megkattant a Jaeger, azt hittem melegedik az autó). Egy nagyon vastag füzet jár az autóhoz tele számlával és papírokkal, 2 kulcs, törzskönyv. Nyári szett A8 Parabol felni, gyári króm, nincs polírozva, 225/45 R17 Pirelli Cinturato P7, 2 DOT 16-os, 2 19-es. Téli 15-ös alufelnin van, tavaly vásárolt Fulda Kristall Montero 3 195/65 R15 gumikon, pár ezer km van bennük. Jár az autóhoz egy gyári tolatóradar lökhárító betéttel, elektronikával, csipogóval, elvileg jó, nekem nem volt már időm beépíteni, illetve sok alkatrész ami megmaradt felújításból, átalakításból. Legutoljára az üzemanyagszivattyút cseréltem pár hónapja, azzal sem lesz már gond. Nagyon sok mindent cseréltem rajta, felsorolni se tudom, így a teljesség hiányával írtam le a főbb alkatrészeket. Hibái: tetőkárpit lóg, jobb külső féltengely csukló cserés lesz, és néha szórakozik a generátor szabadonfutója szerintem, ilyenkor nincs töltés és kerregő hangja van, utóbbi időben nem csinálta, bár csak a kerületben rohangáltam vele. Karosszéria javítás óta a 2 hátsó hangszóró nem szól, én nem foglalkoztam vele, lehet csak lecsúszott valami, mert az elején kontaktos volt káty
Kuriózum állapotú példány, bárkinek javasolnánk, aki az autóban a jó ár-érték arányt keresi, és nem a paraméterek bűvkörében akar autót választani!...
MÁRKAKERESKEDÉSBŐL ELADÓ, MAGYARORSZÁGI ELSŐ TULAJDONOS, MÁRKASZERVIZBEN VEZETETT SZERVIZKÖNYV, ÚJSZERŰ, SÉRÜLÉSMENTES GYÁRI FÉNYEZÉS, GYÁRI GARANCIA,...
Eladó Peugeot 206 1.4 8v( 75 le) napi használatban lévő autóm! 2001-es évjárat, 345.000 km van az autóban....
Eladó Audi A4 B7 Avantom 3X Sline. Az autó Olaszországból származik így garantáltan rohadás mentes. Motorja erős és jól fogyaszt vegyes használat mellett...
Eladó egyedi Passat CC-m! Az autót németországban a Turboperformance és az RS Customs cég építette. Kapott a verda egy K04-es turbót(Audi S3, Vw Golf 6R,...
Gyönyörű esztétikai és kiváló motorikus állapotban, magánszemélytől eladó egy igazi kis élmény autó! Limitált 500/1 kiadás. Riasztó/rablásgátló,...
Sziasztok! Változott az ár! A TT Parabol ok már nincsenek, azaz nyári szett nélkül eladó. 1.700.000. Ft. Ha ajánlat v kérdés...
Úgy döntöttünk eladnánk szeretet autónkat. Amit tudni kell róla, hogy nemrégiben átesett egy nagyobb szervizen ahol minden kopó alkatrész és folyadékok...
Értesítést kérek, ha új hirdetést tesznek közzé az alábbi kereséshez: "seat leon 1 8 20v sport".
Értesítés létrehozásaA hirdetési oldalakról kapott információ eltérő lehet. Ezért, amikor felkeresi a listázási oldalt, előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt az ajánlatot találja, mint a waa2-n.